Меню Закрити

Статична зовнішня реклама vs реклама на транспорті: що краще?

Вулична реклама, при всій великій кількості відео, аудіо- та інтернет-аналогів, не втрачає актуальності. Її ненав’язливість та широке охоплення різношерстої аудиторії стає головною перевагою у боротьбі за потенційного клієнта.

Вона не криклива, але її все одно помічають. Дія реклами обмежена конкретним місцем і часом, але це не заважає їй потрапляти точно в ціль.

Єдине питання в тому, який саме різновид зовнішньої реклами вибрати. Коли краще встановити білборд, а коли обклеїти плівкою автобус, тролейбус, маршрутку або трамвай.

Давайте спробуємо розібратися.

Реклама на транспорті

1. Статична «класика».

Традиційні білборди, хайборди, щити, скроли, невеликі світлові короби (сітілайти) та величезні брандмауери працюють на широку аудиторію, привертаючи увагу пішоходів, водіїв, пасажирів міського та приватного транспорту, що проїжджають.

Всі згадані конструкції чудово справляються зі своїми функціями при дотриманні двох умов:

  • якщо реклама по-справжньому яскрава, помітна і не втрачається в навколишньому візуальному «шумі»;

  • якщо на вулиці, де стоїть щит, достатній потік людей, яких можна віднести до цільової аудиторії.

Добре спрацьовує «зовнішня реклама», встановлена ​​в місці, що добре переглядається поблизу рекламованого об’єкта — магазину, спортклубу, салону і т. д.

Мінус статичної реклами – охоплення аудиторії, а значить і ефективність, все-таки обмежені прохідністю. Плюс, якщо через форс-мажор (аварію, ремонт дороги) маршрут основної маси людей змінюється — KPI різко падає.

2. «Реклама на колесах»

Повідомлення рекламного характеру, розміщені на міському транспорті, потрапляють у поле зору значно більшої кількості городян. За статистикою, зібраною американцями (йдеться про дослідження Capital Communications Group), перегляд реклами на транспорті вищий за показники статичних конструкцій у 5 разів.

У числі прямих плюсів “реклами на колесах” – можливість “огорнути” зображенням подвійний тролейбус, великий автобус або трамвайний вагон (заклеїти оракалом можна навіть частину вікон). У цьому випадку 30-40 квадратних метрів реклами обійдуться дорожче за картинку для 18-метрового білборду, але будуть набагато помітнішими.

З мінусів — міський транспорт може змінювати маршрут, техніка періодично ламається, покривається шаром бруду та пилу. У такому разі реклама не працює так, як заплановано або не працює взагалі.

Тому, вибираючи між статичною і «рухливою» зовнішньою рекламою, варто, перш за все, орієнтуватися на специфіку цільової аудиторії та транслювати повідомлення там, де представників ЦА більше. А також співвідносити витрати, ризики та очікувані вигоди.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *