Меню Закрити

Секрети новорічного маркетингу

Новий Рік – це період не лише святкового настрою, канікул, подарунків та гарного настрою. Це ще й час плідного бізнесу, маркетингу та вдалих рекламних кампаній.

 

Багато маркетологів знають, що рекламні кампанії, проведені в цей час, здатні забезпечити високу результативність не тільки в новорічний період, але й протягом усього року.

У чому ж секрет новорічного маркетингу?

Все досить просто і водночас складно та цікаво.

 

Все просто тому, що саме в цей період люди більш схильні до покупок. Наприклад, ні для кого не секрет, що кількість покупок різко збільшується у листопаді та грудні місяці. А у вихідні люди зовсім розслаблені, а отже, більш схильні до сприйняття інформації.

 

У такий момент особливо важливою є взаємодія з клієнтами, адже в такі дні досить просто підвищити свою впізнаваність протягом усього року.

 

Вся складність новорічного маркетингу полягає в тому, що для того, щоб зуміти зробити такий вдалий маркетинговий хід, необхідно насамперед:

  • Адаптуватися під свою клієнтуру.
  • Забезпечити максимальну соціальну активність з клієнтами.
  • Креативність та оригінальність самої реклами.
  • Грамотний підхід до реклами.

 

За допомогою новорічної реклами можна встановити дружні стосунки як зі своїми клієнтами, так і своїми партнерами.

 

Ідеально продумана рекламна кампанія на Новий Рік плюс подарунки з вашим логотипом здатні принести максимально позитивний результат і підвищену увагу до вашої продукції на весь рік.

 

У чому секрет ідеальної новорічної реклами?

Щоб у величезному потоці рекламних роликів, постів, слоганів та плакатів ваша реклама виділялася, запам’яталася та перетворювала потенційних клієнтів на реальних споживачів вашої продукції, необхідно:

  • Команда досвідчених маркетологів
  • Надзвичайно сміливий та креативний підхід до реклами.
  • Використовувати досвід конкурентів та досвід минулих рекламних кампаній.
  • Вивчати рекламний ринок партнерів та конкурентів.
  • Використовувати кілька каналів реклами одночасно.
  • Не бійтеся використовувати систему знижок та акційних пропозицій. Це може відмінну можливість знайомства з вашою продукцією і надалі дасть відмінний результат на весь рік, що залишився.

 

Якщо мова йде про рекламу в інтернеті, не забувайте про відгуки та зворотний зв’язок з клієнтами.

 

Завжди прислухайтеся до думки споживачів. Для цього варто організувати опитування, дегустації та інші заходи, які можуть забезпечити масове та безпосереднє спілкування з потенційними та реальними клієнтами.

 

Дуже ефективним у новорічний період стає реклама в салоні та на бортах транспорту. Адже саме в ці дні багато хто подорожує і не лише на тривалі відстані. Чого варті лише поїздки в гості до друзів чи родичів за місто чи інші області.

Ну, а на рахунок затребуваності міського громадського транспорту, на якому по кілька разів на день їздитимуть за подарунками, в гості, на роботу, на корпоративи і ще багато-багато куди, і говорити нема чого.

 

Ось чому варто задуматися про розміщення реклами в транспорті, оскільки саме даний вид реклами може за короткий час забезпечити максимальну впізнаваність за рахунок своєї масовості та динамічності.

 

Компанія Транссіті пропонує вам співпрацю з лідером транспортної реклами в Україні за найдоступнішими цінами та на найвигідніших умовах.

 

Ми готові забезпечити вам не тільки розміщення, а й саму рекламну продукцію найвищої якості. Нашими партнерами вже стали сотні відомих компаній та організацій.

 

Тільки з нами ваша рекламна кампанія подарує віру в дива навіть самому скептично налаштованому потенційному клієнту. А вже найближчим часом ви зможете побачити результати цього дива за результатами рекламної кампанії.

Реклама у маршрутках Києва та області

Реклама у поїздах України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *