Меню Закрити

Розвиток рекламного ринку на рік виборів: тенденції та прогнози

Упродовж останніх років рекламний ринок України демонструє стабільне зростання. Так, минулого року показники зросли на 25%, що у грошовому еквіваленті становило майже 18 млрд. грн. Найбільше зростання показує ринок інтернет реклами, цей показник склав і зовсім 120 відсотків порівняно з 2017 роком. Радіореклама продемонструвала підвищення на 20%, а сфера ООН – 30%.

Найяскравішим трендом минулого року був варіант одномоментного охоплення відразу кількох напрямків та форматів, відомі як проекти 360. Причому використовувалися як онлайн-майданчики, так і офлайн реклама. За словами фахівців, подібна тенденція зберігатиметься і цього року. Крім цього, спостерігається збільшення інвестицій і в ТБ, і в digital. Якщо раніше обидва канали конкурували між собою, то тепер рекламодавці використовують обидва варіанти, розуміючи, що таким чином можуть охопити більше користувачів і досягти необхідних бізнес-цілей.

В Україні також збільшується кількість користувачів, які виходять до мережі за допомогою смартфона. Тим самим збільшується мобільний трафік, а отже, інвестиції в нього. Однак це не заважає зростанню традиційних медіа, зокрема ТБ завдяки можливості охопити масштабну аудиторію. У сфері digital ефективність утримується з допомогою персоналізації рекламних повідомлень. За прогнозами експертів, найближчі кілька років стануть переломними в інтеграції інтернету та ТБ.

Як прогнозують у Всеукраїнській рекламній коаліції, за умови стабільної економічної ситуації в країні, зокрема, валютного курсу та ВВП, рекламний ринок і надалі показуватиме високе зростання (27%). Однак не слід забувати, що 2019 рік став в Україні роком виборів. Весною відбудуться вибори президента, а восени – парламенту. Ці події безпосередньо впливають на вартість розміщення реклами, а також на їх заповнюваність. Традиційно популярними варіантами залишаються digital, телебачення та ООН, куди включать зовнішню рекламу, рекламу indoor та на транспорті.

Одним із найпопулярніших залишається формат зовнішньої реклами, який продемонструє зростання цього року до 15% проти 11% у минулому «виборному» 2014 році. Причому вартість розміщення безпосередньо залежатиме від зайнятості інвентарю, а також конкуренції, адже на один носій може претендувати одразу кілька рекламодавців. Попит зростає, отже, тимчасово зростає і вартість розміщення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *