Реклама у міському транспорті
Рекламне агентство “Trans City” – оператор з розміщення реклами у громадському транспорті Києва та України: автобуси, трамваї, тролейбуси
• Завантажити ціни на рекламу в міському транспорті •
NEW! • Прайс на відео рекламу на моніторах швидкісного трамваю •
Сьогодні міський транспорт залишається основним засобом пересування для населення м. Києва та всіх міст України. Зважаючи на те, що маршрути транспортних лінійпокривають усі райони великих міст – Ваша реклама стає максимально наближеною до потенційного покупця. Близькість та контакт забезпечують ефект та досягають мети, заради якої ми працюємо!
Переваги реклами в міському транспорті:
- Прекрасна альтернатива рекламі в метро;
- Поділ цільової аудиторії за географічною, соціальною ознакою (район проживання), рівнем достатку;
- Можливість сконцентрувати увагу на вулицях/районах, що вас цікавлять;
Реклама indoor в громадському транспорті, має високий коефіцієнт ефективності впливу на людей. Люди, які користуються громадським транспортом, перебувають деякий час у замкнутому просторі та перебувають у стані інформаційного голоду. Таким чином, Ваша реклама задовольняє потребу в інформації і стає незабутньою.
Середня тривалість впливи реклами в транспорті – 20-30 хвилин. Також відомо, що в години пік виникають пробки на дорогах, в які потрапляють як пасажири громадського транспорту, так і водії легкових автомобілів. З огляду на те, що у дорожніх пробках іноді можна перебувати досить довго, можна з твердою впевненістю сказати, що вони також сприяють сприйняттю та запам’ятовуванню Вашої реклами.
Важливу роль відіграє фактор періодичність і регулярності зустрічі клієнта з Вашою рекламою. Багато пасажирів часто користуються одними й тими самими маршрутами. Для населення України до сьогодні не втратив своєї важливості громадський транспорт. Зростають міста, зростає чисельність населення, а отже, і збільшується кількість маршрутів.
Реклама в громадському транспорті розрахована на масовість і охоплення широкої аудиторії. Даний вид реклами доступний споживачеві в різних частинах міста та, відповідно, має максимальне охоплення. Всі ці фактори суттєво відрізняють рекламу у громадському транспорті від інших видів реклами.
Основна цільова аудиторія indoor – реклами в міському транспорті – це працююче населення з певним, як правило, невеликим рівнем доходів (від низького до середнього). Відомо, що пасажири соціальних маршрутів (тролейбуси, трамваї тощо) часто мають нижчі доходи, а пасажири комерційних рейсів (маршрутних таксі) – вищі.
Звернувшись до нас, ви отримаєте професійну консультацію і, що важливо – якісно виконану роботу, яка принесе свої позитивні результати.
Ми завжди враховуємо принцип вибірковості купівельної спроможності споживачів при розробці структури розміщення рекламного пакету. Наша компанія пропонує комплекс послуг з виробництва та проведення рекламних кампаній.