Згідно з результатами, наданими лондонською інформаційною компанією IHS Markit, 2016 рік підняв виручку загальносвітового ринку реклами до 532 мільярдів доларів (або на 7,1 відсотка). На зростання вплинули глобальні події: вибори американського президента, Олімпіада у Ріо, футбольний чемпіонат у Європі.
Озвучена сума становила 0,69% глобального ВВП (плюс 0,03% до показників ВВП 2015 року).
Сегмент онлайн-реклами приніс минулого року 160 мільярдів у.о. (майже третина від загальної цифри). Частки друкованої та ТБ-реклами склали відповідно 101 мільярд та 136 мільярдів доларів. Онлайн-релама, за всіма прогнозами, буде найперспективнішою і займе лідируючу позицію щодо обсягу виручки в найближчому майбутньому (найближчі 5 років).