Меню Закрити

Літо. Туризм. Маркетинг

Літо не тільки спекотна пора року, а й спекотний час для розвитку туристичної індустрії. У літній сезон тим, хто працює у сфері туризму та готельно-ресторанного бізнесу, доводиться здорово попітніти, щоб якнайголосніше заявити про себе та залишити максимум приємних спогадів як у закордонних гостей, так і у своїх земляків.

Але щоб усе це було можливим і всі старання дійсно були виправдані, слід дуже уважно і ретельно поставитися до такої галузі, як маркетинг.

Туристичний маркетинг – це особливий вид маркетингу, що межує з мистецтвом, психологією та філософією. Адже не дарма ж кажуть, що людина з подорожі вже повертається зовсім іншою і її колишнього вже ніколи не буде.

Саме тому, напевно, всі маркетологи розуміють, що початкове завдання туристичного маркетингу не просто залучити клієнта, а й максимально бути з ним чесним і виправдати всі його очікування.

Найважливіша частина будь-якої рекламної кампанії – це вибір каналу трансляції того чи іншого рекламного сегменту.

Для курортних міст немає спеціальних обмежень у розміщенні реклами. Однак, існують найвигідніші засоби рекламної комунікації.

Наприклад, іногородні, а особливо іноземні туристи, дуже часто користуються гугл картами (Гугл МАЙ БІЗНЕС). А це означає, що цей інтернет-ресурс відмінно підійде для розміщення реклами вашого готелю, ресторану або кафе.

Громадський транспорт у літню пору року стає дуже популярним, а це означає, що саме час подумати про те, щоб скористатися послугами транспортної реклами. Особливо вигідним майданчиком для цього будуть поїзди далекого прямування та електропоїзди приміського сполучення. А по місту в найближчому радіусі від тур об’єкта – брендування транспорту та реклама в салонах маршруток.

Масовість та динамічність такого виду рекламного сегменту дасть вам можливість за максимально короткий термін досягти більш високого результату, ніж інші канали розміщення рекламного продукту.

До того ж ціна такої рекламної кампанії істотно нижча, ніж, наприклад, реклама на радіо або телебаченні. А ефект може бути в рази вищим.

Компанія Транссіті – лідер транспортної реклами в Україні пропонує вам свої послуги з розміщення реклами у громадському транспорті за найдемократичнішими цінами та найвигіднішими умовами.

Не варто думати, що влітку втрачає свою актуальність роздача листівок та флаєрів.

Кількість аудиторії та постійний потік нових потенційних клієнтів допоможуть вам не тільки підвищити вашу впізнаваність, але й принесуть вам нових клієнтів.

Не бійтеся того, що рекламна кампанія влетить вам у копієчку. Будьте впевнені, що воно того варте. Адже під час відпустки людина більш розслаблена і спокійна, а значить більш схильна до покупок і розтрат.

Ще один важливий момент, який стосується саме туристичного маркетингу. Справа в тому, що туристи найчастіше вирушають у подорожі групами. І рідко хтось подорожує поодинці. Ми влаштовані так, що здебільшого, якщо хтось щось купує чи відвідує, то нам неодмінно потрібно зробити так само.

Розміщувати рекламу необхідно не тільки в кроковій доступності від вашого закладу. Зовсім ні. Багато туристів люблять подорожувати містом самостійно, і часом проходять не маленькі відстані, щоб відвідати той чи інший заклад.

Будьте далекоглядні і не бійтеся ризикувати. Ваша реклама має бути яскравою та запам’ятовує.

Використовуйте одразу кілька каналів розміщення своєї реклами. Так успіх будь-якої рекламної кампанії буде точно забезпечений.

Багато власників ресторанів і готелів помилково думають, що влітку всі поспішають відвідати морські курорти. Однак багато хто воліє й інші туристичні місця, де багато історичних пам’яток, і міста з багатою історією.

Так, що не варто відмовлятися від реклами свого ресторану або готелю, навіть якщо ваше місто не має виходу до морських берегів. Ось чому варто не боятися, що ваша реклама не виправдає себе. Навпаки варто зробити її не просто неординарною та яскравою, але ще й креативною.

Успішний маркетинг – це запорука процвітання вашого туристичного бізнесу.

 

Особливості літнього маркетингу

Всі статті та новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *