Меню Закрити

Креативна новорічна реклама – як виділитися серед конкурентів?

Сьогодні навряд чи кого-небудь можна здивувати звичайним рекламним плакатом, роликом, білбордом або брошурою. Сучасний ринок реклами диктує свої правила. Одне з них – креативність. Адже в умовах жорсткої конкуренції необхідно використовувати всі можливі інструменти, щоб зуміти уникнути сірої буденності. Не боятися подивитись на рекламу під іншим, зовсім новим кутом. І тільки так можна буде ефектно виділитися серед решти.

Найкращий час для творчих креативних фантазій маркетологів, звичайно ж, – новорічні свята. Це пов’язано не лише з тематикою свята, а й з великим збільшенням попиту майже на всі товари у цей час. Навіть звичайнісінькі продавці фруктів та овочів, які стоять на ринку, намагаються напередодні Нового Року якось виділитися серед інших таких же продавців, і тим самим суттєво збільшити свої продажі. Хтось одягає костюм Діда Мороза, хтось пропонує знижки на свій товар і майже все пакує ваш товар у яскраві новорічні пакети.

Ну, а що, якщо ви великий виробник або серйозна організація, яка займається тим чи іншим видом послуг, і вам необхідно заявити про себе? Та так, щоб ваше ім’я та ваш товар були у всіх на слуху? Чи ви маловідомий гравець на ринку товарів та послуг, але ви також хочете зробити новорічну рекламу, після якої про вас знатимуть і пам’ятатимуть? І тим і іншим слід пам’ятати, що немає нічого неможливого, проте варто озброїтися кількома слушними порадами, щоб бути попереду всіх і не схожими на решту.

Удача любить сміливих

Пам’ятаєте слова з невигадливої ​​пісеньки «Тільки сміливим підкоряються моря!»? Візьміть їх за правило, коли почнете креативити над черговою новорічною рекламою. Не бійтеся виділитися з рекламної маси, навіть якщо на перший погляд вам здалося, що ваше рекламне гасло або плакат занадто відвертий або з явним підтекстом. Засновник креативної реклами Вільям Бернбах говорив: «Людей хвилює не те, ЩО ви їм кажете, а те, ЯК ви їм кажете. Як люди можуть повірити тобі, якщо вони не знають, про що ти їм говориш? А не знають вони, бо не слухають, бо ти їм не цікавий. Зацікавиш їх, якщо повідомиш, свіжу, оригінальну, творчу ідею».

Крім того, важливо пам’ятати, що новорічна реклама швидко втратить свою актуальність, тому вона максимально повинна виділитися і запам’ятатися, щоб почати працювати на результат.

Однією мовою

Дуже важливо говорити зі своєю потенційною аудиторією зрозумілою їй мовою, так не тільки краще сприймається інформація, але і суттєво збільшується довіра до вас. Іншими словами, ви повинні відмовитися від нудного монологу в рекламі. А цікавий діалог може бути тільки, за умови, що ваш потенційний клієнт не тільки побачив і почув вас, але і зрозумів суть інформації, що йому надійшла.

Сміх, та й годі?

Одним з найважливіших «компонентів» креативної новорічної реклами – гумор. Можливо тому, що саме свято налаштовує на веселий лад, а можливо й тому, що легке та кумедне подання інформації легше сприймається людьми. Адже це дає змогу відволіктися від повсякденної завантаженості та відповідальності.

Наприклад, можна відмовитися від Діда Мороза в звичному розумінні цього персонажа. Нарядіть у його костюм або просто головний убір свій товар. Або нехай послуги, які ви надаєте, виконає хтось із новорічних персонажів.

Новорічна символіка також може бути використана і обіграно по-новому в новорічній рекламі. Дуже швидко запам’ятовуються смішні рекламні слогани, особливо римовані. Звичні герої реклами в новорічній версії можуть бути в найнесподіваніших місцях і найнетиповіших амплуа.

Одним словом, творіть чудеса з рекламою і рекламне диво неодмінно збудеться!

Читайте також: Яку рекламу вибрати за мінімального бюджету?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *