Меню Закрити

Брендування громадського транспорту у маркетингу

Маркетинг сьогодні відіграє величезну роль у будь-якому бізнесі. Без вдалих маркетингових ходів будь-яка, навіть найприбутковіша справа, приречена на провал.

Існує незліченна кількість маркетологів і маркетингових агентств, здатних впливати на психологію споживачів одним слоганом або зображенням. Не кажучи вже про хитромудрі ходи в самому процесі презентації того чи іншого товару та послуг.

Одним із найефективніших способів рекламування на сьогоднішній день є брендування громадського транспорту.

До того ж – це один із найдешевших видів ефективної реклами.

Саме тому темпи її зростання істотно випереджають показники інших видів реклами. І це незважаючи на те, що в нашій країні реклама на транспорті досить новий вид рекламної комунікації.

Брендування – це нанесення рекламного оголошення на поверхні громадського транспорту.

Існує кілька способів брендування громадського транспорту.

  • Часткове або повне обклеювання поверхні кузова транспорту кольоровою плівкою із зображенням.
  • Комбінований спосіб – транспорт перефарбовується в потрібний рекламодавцеві колір, а поверх нього наноситься графічне зображення та тексти.
  • Аерографія – нанесення зображення за допомогою спеціального аерографа. Такий спосіб прийшов на зміну звичному обклеюванню вініловими плівками. Цей спосіб досить дорогий, але його ефективність вже незаперечна.

Головною метою такої реклами є створення іміджу компанії або організації.

Тобто наголос треба робити перш за все на впізнаваності самої компанії, а не її послуг.

Це важливо для тих, хто намагається голосно заявити про себе.

Брендування – це досить успішний метод маркетингу, але за умови, що до нього буде застосовано грамотний підхід. Адже така реклама має свою особливість.

Наприклад, вам необхідно донести свій рекламний меседж до певного кола населення. Реклама на транспорті якнайкраще підійде для такої мети. Адже, знаючи маршрут того чи іншого транспорту, можна легко визначити цільову аудиторію.

Більше того, досвідчені маркетологи можуть легко підрахувати, скільки потенційних клієнтів побачать вашу рекламу за певну кількість часу.

Вражає, чи не так? А якщо врахувати, що така реклама сприймається абсолютно ненав’язливо і водночас може забезпечити максимальну впізнаваність, тоді роль брендування транспорту в маркетингу стає величезною.

Якщо ви сумніваєтеся у правильності свого рішення, ми розповімо вам про деякі додаткові позитивні нюанси реклами на транспорті.

  • Висока ефективність.
  • Широкий територіальний охоплення.
  • Велике охоплення цільової аудиторії.
  • Низький рівень дратівливості.
  • Доступний та тривалий зоровий контакт.
  • Вплив на підсвідомість людини.
  • Низька собівартість.

Але варто рекламщикам припуститися найменшої помилки у виборі місця розташування реклами, якості матеріалу, невдалого слогану або неправильного маршруту і все, вся рекламна кампанія приречена на провал.

Ось чому настільки важливий вибір рекламної компанії. Адже саме вона має вичавити весь максимум із такої продуктивної реклами.

Рекламна компанія «Транссіті» – лідер у галузі транспортної реклами в Україні, пропонує вам абсолютно новий та креативний підхід до брендування транспорту. Наша команда талановитих дизайнерів та грамотних маркетологів підійдуть з усією відповідальністю до вашої реклами, і вже незабаром про вас заговорять на всі голоси. Ваше ім’я буде на слуху, а ваші послуги будуть більш ніж потрібні.

У нас вигідні умови співпраці та найдемократичніші ціни.

Нашими клієнтами вже стали сотні відомих компаній з України та інших країн.

Не варто відкладати такі рішення в довгий ящик, і тим більше не варто експериментувати. Найкраще довірити таку відповідальну справу справжнім професіоналам, перевіреним часом.

Блог

Реклама у міському транспорті

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *